Informacions adaptació P3

HORARI I INFORMACIONS D’ADAPTACIÓ DE P3 · 2017·2018

L’horari d’adaptació de P3 es compactarà, durant la primera setmana i amb horari reduït, només al matí, de manera que l’adaptació sigui progressiva i satisfactòria.

• 1r i 2n dia (dimarts 12 i dimecres 13 de setembre):
    • Durant els dos primers dies es començarà amb mig grup, en diferents torns d’horaris per poder donar una millor atenció al nou alumnat.
    • Primer grup: 9h a 10:30h.
    • Segon grup: 11:00h a 12:30h.
  • 3r i 4t dia (dijous 14 i divendres 15 de setembre):
    • Assistirà tota la mainada en horari reduït de 9:15h a 12:30h.

Grups d’adaptació:

Grup A:

12 i 13 de setembre de 9h a 10:30h

14 i 15 de setembre de 9:15h a 12:30h.

• Yeiko
  • Lina
  • Diego
  • Imran
  • Yago
  • Navreet
  • Arlet
  • Thiago A
  • Júlia
  • David
  • Ivonne
  • Lucía

Grup B:

12 i 13 de setembre d’11h a 12:30h

14 i 15 de setembre de 9:15h a 12:30h.

• Alba
  • Azahara
  • Denys
  • Thiago I
  • Alessandro
  • Adam
  • José
  • Giorgi
  • Dylan
  • Abiha
  • Diogo
  • Kihara

Reunions i comunicació amb les famílies:

• La primera reunió informativa de P3 es durà a terme el 5 de setembre a les 9h (sense infants).
  • La segona reunió informativa de P3 es durà a terme el 17 d’octubre a les 16:15h (els infants podran gaudir d’un servei de ludoteca gratuït).
  • Durant les tardes dels 4 primers dies (del 12 al 15 de setembre), de 14:30h a 16h, la tutora mantindrà reunions específiques amb aquelles famílies que ho sol·licitin i/o que es considerin més prioritàries. Per aquest motiu, a partir de la reunió inicial del 5 de setembre, les famílies podran sol·licitar, a la tutora, dia i hora per la primera entrevista personal.

Aclariments sobre l’horari:

• Durant la primera setmana, degut que no hi haurà sessions per les tardes, és convenient no fer ús del servei de menjador i esperar a una adaptació més gradual.
  • A partir del 5è dia (dilluns 18 de setembre), l’horari de P3 serà l’habitual de l’escola: de 9h a 12:30h i de 14:30h a 16h (de 12:30h a 14:30h i haurà servei de menjador amb migdiada inclosa).
  • Si algun infant o família té una casuística específica, caldrà que ho comuniqui a la direcció del centre per tal de ser valorada l’opció de no assistir durant les tardes del mes de setembre.

Material que cal portar:

• Per a l’aula: una muda de recanvi (en una bossa de roba), bata sense botons (a la reunió s’explicarà el seu ús puntual), tovalló per esmorzar, tovalloleta mida bidet (per rentar-se les mans) i got.
  • Cal marcar, amb el nom, tot el material i la roba i posar-li una veta per penjar-ho.
  • Per a psicomotricitat: mitjons antilliscants, roba còmoda i sabates fàcils de treure i posar.
  • Per al servei de menjador: pitet i llençol de sobre (tamany Bressol) per la migdiada.
  • Un petit esmorzar saludable per mig matí.