Material i sortides

MATERIAL ESCOLAR I SORTIDES

• Tots els grups – Material. Inclou: material adaptat a l’etapa, fotocòpies, fulls, jocs comuns, altre material fungible i d’aula, material higiènic…
    • 1 infant: 100€ de material i 40€ per sortides i tallers. TOTAL: 140€
    • 2 infants: 180€ (90€ per infant) de material i 80€ per sortides i tallers. TOTAL: 260€
    • 3 o més infants: 240€ (80€ per infant) per material i 120 per sortides i tallers. TOTAL: 360€.
  • Tots els grups – Sortides. Inclou: sortides pedagògiques (i el transport necessari) i tallers realitzats a l’aula, teatre a l’escola i animacions per les festes escolars (batucada, grups musiclas, etc.)
  • Tots els grups – COLÒNIES: El pagament de les colònies és independent del pagament del material i les sortides/tallers. En el mes de novembre s’enviarà una circular per veure quins infants hi volen anar i quina és la paga i senyal que s’ha d’ingressar.

SORTIDES

Clica i descobreix les sortides que hem preparat per aquest curs! – Properament