Matrícula 2017·2018

Lua, Yeiko, Erik, Alba, Azahara, Denys, Lina, Thiago I, Alessandro, Diego, Adam, Yago, Max. José, Giorgi, Dylan, Navreet, Arlet, Thiago A, David, Abiha, Diogo, Júlia, Malak i Imran… BENVINGUTS I BENVINGUDES A P3!

Del 12 de juny al 16 de juny es durà a terme la matrícula pel proper curs 2017·2018.

La conserge (Juani), tindrà les informacions i documents a omplir preparats per a les noves famílies. Es poden venir a buscar, durant la setmana indicada, de 8:30h a 12:30h i de 14:30h a 16h. Us recomanem que no espereu als dos últims dies per tal d’assegurar que tota la documentació és correcta.

Es podran aportar documents qualsevol dia de la setmana indicada i lliurar-los a la conserge.

L’horari d’atenció personalitzada (Blanca) serà: dimarts 13, dijous 15 i divendres 16 de juny de 8:30h a 13:30h.

Els documents a aportar son:
  • Original i fotocòpia del DNI o NIE dels pares i de l’alumne, si en té.
  • Original i fotocòpia del llibre de família  (pàgina pares i alumne).
  • Original i fotocòpia Targeta Sanitària Individual (TSI) del nen o de la nena.
  • Fotocòpia llibre de vacunes de l’alumne/a.
  • Documentació acreditativa de qualsevol altre aspecte legal, al·lèrgies, recollida de l’alumnat, malalties, i altres complementaris.
Aquelles famílies que van aportar la informació a l’escola durant el període de preinscripció, no caldrà que la tornin a adjuntar.