Publicació de sol·licituds baremades

Ja s’ha publicat la llista de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació provisional. Podeu consultar-la clicant el següent enllaç: Llistat de barem provisional

Informar-vos que el codi de preinscripció tindrà el format PRE20-21XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE20-21XXXXX323). Pel que fa als noms i cognoms, estaran formats per les dues primeres inicials del nom i les del primer i el segon cognoms (exemple SuRoPo).

Si preferiu consultar els resultats al web del Consorci, necessitareu:

• El codi de la sol·licitud. Rebreu un missatge amb aquest codi a l’adreça electrònica que vau indicar a la sol·licitud (si no rebeu el missatge, mireu el correu brossa).
  • El número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor o tutora que es va indicar a la sol·licitud com a referent per fer les consultes.

Si creieu que la vostra sol·licitud no s’ha puntuat correctament o que hi ha alguna errada en les dades, del 2 al 5 de juny ens podeu enviar un correu electrònic a escolagayarre@xtec.cat i la revisarem. Us respondrem el correu com a justificant de recepció de la vostra reclamació i, un cop resolta, les llistes es tornaran a publicar el dia 9 de juny amb la puntuació de cadascuna i el número aleatori assignat a cada sol·licitud (que servirà per a l’ordenació en cas d’empat).

El mateix dia 9 de juny a les 11h es realitzarà el sorteig del número de desempat i el dia 11 de juny es publicarà la llista ordenada definitiva.

Per a qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic a escolagayarre@xtec.cat o bé trucant al 934211350.

En el web del Consorci d’Educació de Barcelona i a la pàgina del Departament d’Educació trobareu altra informació d’interès relacionada amb el procés.

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES: per al nivell de P3 s’oferten 20 places ordinàries i 2 de reserva NEE. A la resta de cursos no s’oferten places.

Aquí teniu els diferents documents que vam lliurar els dies de les Jornades de Portes Obertes perquè disposeu de tota la informació sobre l’escola:

I si voleu saber més coses de la nostra escola, us convidem a veure els següents vídeos, visitar els diferents apartats del nostre web o seguir-nos a Twitter (@EscolaGayarre) per veure tot el que anem penjant.