Publicació de la llista d’alumnes assignats al centre, la llista d’espera i la llista d’alumnes preinscrits i assignats a altres centres

Ja s’han publicat les llistes d’alumnes assignats al centre, la llista d’espera i la llista d’alumnes preinscrits i assignats a altres centres. Podeu consultar-les clicant els següents enllaços: Llista d’alumnes assignats al centre – Llista d’espera  Llista d’alumnes preinscrits i assignats a altres centres.

Informar-vos que el codi de preinscripció té el format PRE20-21XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE20-21XXXXX323). Pel que fa als noms i cognoms, estan formats per les dues primeres inicials del nom i les del primer i el segon cognoms (exemple SuRoPo).

Si preferiu consultar els resultats al web del Consorci, necessitareu:

• El codi de la sol·licitud. Rebreu un missatge amb aquest codi a l’adreça electrònica que vau indicar a la sol·licitud (si no rebeu el missatge, mireu el correu brossa).
  • El número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor o tutora que es va indicar a la sol·licitud com a referent per fer les consultes.

La llista d’espera està formada per totes les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció o posteriors, sempre que no tinguin assignada una petició d’ordre anterior (per tant, prioritzada pel sol·licitant). La llista s’ordena per ordre de petició, la puntuació definitiva i el número de desempat.

Fins al 8 de setembre de 2020 si en un centre que té llista d’espera es produeix alguna vacant, aquesta s’ha d’oferir als alumnes que han demanat aquell centre en primera opció (o posteriors) i no se’ls ha assignat ja un centre demanat amb prioritat; qui rebi l’oferta pot matricular-se en el centre o renunciar-hi i, en aquest cas, se l’elimina de la llista d’espera i la plaça vacant s’ofereix al següent de la llista. La gestió d’aquestes llistes d’espera és responsabilitat del centre.

Per a qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic a escolagayarre@xtec.cat o bé trucant al 934211350.

En el web del Consorci d’Educació de Barcelona i a la pàgina del Departament d’Educació trobareu altra informació d’interès relacionada amb el procés.

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES: per al nivell de P3 s’oferten 20 places ordinàries i 2 de reserva NEE. A la resta de cursos no s’oferten places – Llista oferta inicial

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA DEFINITIVA DE PLACES: per al nivell de P3 s’oferten 23 places ordinàries i 2 de reserva NEE. A la resta de cursos no s’oferten places – Llista oferta definitiva

Aquí teniu els diferents documents que vam lliurar els dies de les Jornades de Portes Obertes perquè disposeu de tota la informació sobre l’escola:

I si voleu saber més coses de la nostra escola, us convidem a veure els següents vídeos, visitar els diferents apartats del nostre web o seguir-nos a Twitter (@EscolaGayarre) per veure tot el que anem penjant.