Publicació de les llistes definitives d’assignacions i les llistes d’espera

Ja s’han publicat les llistes definitives d’assignacions d’Educació Infantil de segon cicle i d’Educació Primària. Podeu consultar-les clicant els següents enllaços:

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Alumnes preinscrits al centre

Llista d’espera

Del 7 al 18 de juny s’obre un període per a aquelles famílies que vulguin presentar una reclamació a la plaça assignada. Trobareu tota la informació a:

El període de matriculació serà del 14 al 18 de juny. En breu ens posarem en contacte amb les famílies que heu de realitzar el tràmit.

Informar-vos que el codi de sol·licitud té el format PRE21-22XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE21-22XXXXX323). Pel que fa als noms i cognoms, estan formats per les dues primeres inicials del nom i les del primer i el segon cognoms (exemple SuRoPo).

El 4 de juny es va publicar l’oferta final de places escolars i la podeu veure en el següent enllaç: Oferta final de places escolars dels ensenyaments obligatoris: educació infantil (segon cicle) i primària

Per a qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic a escolagayarre@xtec.cat o bé trucant al 934211350.