Un conjunt de serveis per a gaudir en diversos moments!

Veure el menú de NOVEMBRE.

• Per consultes, rectificacions, pagament o altres qüestions relacionades amb el Servei de Menjador, caldrà adreçar-se de dilluns a divendres, de 9h a 9:30h, a la coordinadora del menjador (accés per l’entrada del pati).
  • Preu d’ús de servei habitual: 6,33€. Preu d’ús esporàdic: 6,96€.
  • L’escola informarà sobre els procediments de sol·licitud i assignacions de beques de menjador al tauler d’anuncis. Per qüestions sobre beques, caldrà dirigir-se els dilluns, dimecres i divendres de 9h a 10h i de 16:00h a 16:30h a secretaria.
  • Recordeu que, si heu de recollir als infants durant l’horari de menjador, caldrà picar al timbre de la porta del pati.
  • Els infants que no han assistit a l’escola durant el matí sense justificació no podran fer ús del servei de menjador.

Horari i preus acollida:

• Inici: el segon dia lectiu, de 8h a 9h/9:15h.
  • Esporàdic: XX€ (10hores).
  • Preu 1h al dia: XX€/mes (habitual).
  • Preu 0:30h al dia: XX€/mes (habitual).

Per realitzar reserva i pagaments cal dirigir-se a l’AMPA (Horari d’atenció: divendres de 16:30 a 17:30).

Llistat d’activitats extraescolars 2020-2021 – Properament

• Horari i preus ludoteca:
    • Inici: el primer dia lectiu, de 16h a 18h.
    • Esporàdic: XX€ (10hores).
    • Preu 1h al dia: XX€/mes (habitual).
    • Preu 1:30h al dia: XX€/mes (habitual).
    • Preu 2h al dia: XX€/mes (habitual).
  • Horari d’altres activitats extraescolars:
    • Inici: octubre, de 16h a 17:15h o de 16:15h a 17:30h.
    • Les activitats i preus proposats per l’AMPA seran informats mitjançant una circular a l’inici de curs.
  • Per poder fer ús de les activitats extraescolars, cal estar al dia del pagament de les extraescolars del curs passat.
  • Durant l’estiu, l’AMPA ofereix un casal a l’escola.
  • L’horari és de 9h a 17h, amb possibilitat d’acollida matinal de 8h a 9h.
  • Es faran activitats d’aigua, lúdiques, excursions, educatives i es dinarà a l’escola (portant la carmanyola de casa).
  • Per conèixer preus i més informació, cal dirigir-se a l’AMPA.
  • El nostre pati està gestionar per l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona els diumenges i s’obre pel barri d’11h a 14h.
  • A més, un cop al trimestre es realitzen activitats de formació.