Serveis

• Per consultes, rectificacions, pagament o altres qüestions relacionades amb el Servei de Menjador, caldrà adreçar-se de dilluns a divendres, de 9h a 9:30h, a la coordinadora del menjador (accés per l’entrada del pati).
  • Preu d’ús de servei habitual: 6,33€. Preu d’ús esporàdic: 6,96€.
  • L’escola informarà sobre els procediments de sol·licitud i assignacions de beques de menjador al tauler d’anuncis. Per qüestions sobre beques, caldrà dirigir-se els dilluns, dimecres i divendres de 9h a 10h i de 16:00h a 16:30h a secretaria.
  • Recordeu que, si heu de recollir als infants durant l’horari de menjador, caldrà picar al timbre de la porta del pati.
  • Els infants que no han assistit a l’escola durant el matí sense justificació no podran fer ús del servei de menjador.

L’empresa que gestiona el servei és Alimentart i AQUÍ podeu consultar el seu web.

Els infants s’han de fer grans. Veure el menú basal i el menú de derivades (MARÇ 2024)

El Fulletó del Menjador (curs 23-24): SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE.

El Fulletó del Menjador (curs 22-23): OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE, GENER, FEBRER, MARÇ, ABRIL, MAIG, JUNY.

• SERVEIS OBERTS DES DEL PRIMER DIA DE CURS (13 de setembre)
  • SERVEI MATINAL: De dilluns a divendres de 8 a 9h o 8.30 a 9h
  • ESPAI DE TARDES: De dilluns a divendres de 16 a 17h
  • QUOTES*: (mínim 10 alumnes)
    Tots els dies de dilluns a divendres 1h………..32€ /mes
    Tots els dies de dilluns a divendres 1/2h……..20€ /mes
    Inscripció per dies fixes setmanals:
    1 dia fixe setmanal…………………………………..10€ /mes
    2 dies fixes setmanals………………………………16€ /mes
    3 dies fixes setmanals………………………………24€ /mes
    4 dies fixes setmanals………………………………32€ /mes
  • Dies esporàdics o puntuals: Tiquets de 10h per utilitzar quan convingui al llarg del curs 20€ (es podran comprar a les monitores del mateix servei)
    *Els preus són per socis de l’AFA, el preu per a no socis s’incrementa en 4€ per qualsevol servei.
  • Inscripcions ON‐LINE al link: https://forms.gle/CwdqEAiR8getDjQ2A
  • Més informació a: diverstiu@gmail.com

Consulteu la informació AQUÍ

Aquí trobaràs informació sobre l’AFA de l’escola: Tríptic AFA curs 23-24

Llistat d’activitats extraescolars 2022-2023

• Per consultar les extraescolars d’INFANTIL cliqueu AQUÍ
  • Per consultar les extraescolars de PRIMÀRIA cliqueu AQUÍ

Disponible a partir del tercer trimestre

• El nostre pati està gestionat per l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona els diumenges i s’obre pel barri d’11h a 14h.
  • A més, un cop al trimestre es realitzen activitats de formació.