Un conjunt de serveis per a gaudir tant dins com fora de l’escola

Horari i preus acollida:

• Inici: el segon dia lectiu, de 8h a 9h.
  • Esporàdic: 15€: 10hores
  • Preu 1h al dia: 30€/mes (habitual).
  • Preu 0:30h al dia: 18€/mes (habitual).

Per realitzar reserva i pagaments cal dirigir-se a l’AMPA.

Veure tots els menús: novembre.

Veure tots els menús: desembre.

• Per consultes, rectificacions, pagament o altres qüestions relacionades amb el Servei de Menjador, caldrà adreçar-se de dilluns a divendres, de 9h a 9:30h, a consergeria a la coordinadora del menjador.
  • Preu d’ús de servei habitual: 6€. Preu d’ús esporàdic: 6,60€.
  • L’escola informarà sobre els procediments de sol·licitud i assignacions de beques de menjador al tauler d’anuncis. Per qüestions sobre beques, caldrà dirigir-se els dimarts i dijous de 9h a 13h i de 14:30h a 15:30h a administració.
  • Recordeu que, si heu de recollir als infants durant l’horari de menjador, caldrà picar al timbre de la porta del pati.
  • Si l’alumnat vol gaudir del servei de menjador i arribarà a l’escola a posteriori de les 9h, caldrà que truqui abans de les 10h per informar de la reserva de plaça.

Llistat d’activitats extraescolars 2017·2018. CLICA

• Horari i preus ludoteca:
    • Inici: el primer dia lectiu, de 16h a 18h.
    • Esporàdic: 15€:10hores.
    • Preu 1h al dia: 30€/mes (habitual).
    • Preu 1:30h al dia: 40€/mes (habitual).
    • Preu 2h al dia: 50€/mes (habitual).
  • Horari d’altres activitats extraescolars:
    • Inici: octubre, de 16h a 17:30/18h.
    • Les activitats i preus proposats per l’AMPA seran informats mitjançant una circular a l’inici de curs.
  • Per poder fer ús de les activitats extraescolars, cal estar al dia del pagament de les extraescolars del curs passat.
  • Del 26 de juny al 28 de juliol de 2017, l’AMPA ofereix el casal d’estiu a l’escola.
  • L’horari és de 9h a 17h, amb possibilitat d’acollida matinal de 8h a 9h.
  • Es faran activitats d’aigua, lúdiques, excursions, educatives i es dinarà a l’escola (portant la carmanyola de casa).
  • Per conèixer preus i més informació, cal dirigir-se a Yolanda de dilluns a divendres de 8:30h a 9h o a partir de les 15:15h.
  • El nostre pati està gestionar per l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona els diumenges i s’obre pel barri d’11h a 14h.
  • A més, un cop al trimestre es realitzen activitats de formació.

Clica aquí per veure les properes activitats dinamitzades