Al Gayarre, la ciència ens mou!

L’escola Gayarre i l’IBEC (Institut de Bioenginyeria de Catalunya) treballem junts per compartir experiències i aprendre plegats. La ciència, la indagació i l’experimentació són, al nostre centre, processos d’aprenentatge que utilitzem per dur a terme el mètode del rigor científic i les hipòtesis. Fem pinya amb l’IBEC per créixer i fer front als reptes de la societat d’avui i de demà.

L’IBEC, com a companys de viatge, ens ajuda a incorporar una mirada científica al nostre dia a dia. Dins d’una enfocament globalitzat d’aprenentatge, potenciem la indagació, creativitat i reflexió.

D’aquesta aliança MAGNET neix una relació de creixement i enriquiment mutu. Aquesta sinèrgia suposa una oportunitat per enfortir vincles amb tota la comunitat educativa i l’entorn.

L’aliança Escola Gayarre- IBEC

L’Escola Gayarre i l’IBEC (Institut de Bioenginyeria de Catalunya) treballem junts per a compartir experiències i aprendre plegats. Gràcies a aquesta aliança, i amb l’ajuda dels nostres amics i amigues expertes, incorporem el mètode científic i fomentem la indagació, la creativitat i la reflexió. Amb el següent vídeo podeu conèixer millor en què consisteix aquesta col·laboració i com està canviant el nostre dia a dia l’escola: