Setmana Cultural 2020-2021

Com cada any, aquesta darrera setmana del segon trimestre hem celebrat la Setmana Cultural a l’escola. Seguint amb el projecte transdisciplinar de “Som a Sants“, tots els infants han realitzat activitats, tallers i sortides relacionades amb el coneixement i gaudi del barri i també amb el nom de la pròpia classe. Tampoc hem oblidat, dins del Programa Magnet, realitzar algunes propostes vinculades al nostre partner l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC).

Esperem que gaudíssiu molt de l’exposició al pati que vam realitzar aquest dijous amb una petita mostra de les propostes realitzades. Ens hagués encantat que visitéssiu l’escola com sempre però aquest any hem preparat aquesta alternativa per no perdre l’oportunitat de compartir amb vosaltres el que fem.

A continuació veureu els enllaços als àlbums de fotos de les propostes realitzades en cada grup durant tota la setmana i algunes imatges de l’exposició: