Com cada any, aquesta darrera setmana del segon trimestre hem celebrat la Setmana Cultural a l’escola. Seguint amb el projecte transdisciplinari sobre la ciutat de Barcelona, tots els infants han dut a terme activitats, tallers i sortides relacionades amb el coneixement i gaudi de la nostra ciutat. A més a més, enguany també s’han fet activitats relacionades amb el cervell, acompanyades per les professionals de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), dins del Programa Magnet.

Aquestes propostes realitzades durant tot aquest període de temps, queden representades en una mostra que es fa al pati de l’escola. Tant infants, com mestres i famílies poden observar que és el que s’ha treballat a tots els cursos, començant per la Comunitat de Petites, passant per la Comunitat de Mitjanes i acabant per la Comunitat de Grans. Esperem que gaudiu molt de l’exposició.

Com sempre, les fotografies quedaran penjades a la plataforma Classroom del curs corresponent, però, a continuació podeu veure una petita mostra d’aquesta gran setmana.