Aquest any l’alumnat de l’Escola Gayarre ha participat als Jocs Florals Escolars amb propostes audiovisuals i escrites, tant en prosa com en poesia. Aquesta és una oportunitat fantàstica d’estimular l’expressió escrita dels infants, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

Estem molt contentes d’anunciar-vos que tenim dos grups que han resultat guanyadors en diverses categories:

• El grup de 4t de Primària ha aconseguit el primer premi als Jocs Florals Escolars de la ciutat de Barcelona en la categoria Conte audiovisual. Podeu veure el vídeo clicant aquí o l’enregistrament de l’acte per Betevé en el següent enllaç.
  • El grup de 2n de Primària ha obtingut el primer premi als Jocs Florals Escolars del Districte de Sants-Montjuïc en la categoria de text en prosa creat per alumnat de cicle inicial. Podeu llegir aquesta història clicant aquí.

Moltes felicitats de part de l’Equip de l’Escola Gayarre a tot l’alumnat participant i guanyador.